1/8
News Thread screenshot 0
News Thread screenshot 1
News Thread screenshot 2
News Thread screenshot 3
News Thread screenshot 4
News Thread screenshot 5
News Thread screenshot 6
News Thread screenshot 7
News Thread Icon

News Thread

Marquee Solution
Trustable Ranking IconDipercayai
1K+Muat turun
17.5MBSaiz
Android Version Icon5.0+
Versi Android
1.0.4(22-09-2023)Versi terkini
1.0
(1 Ulasan)
Age ratingPEGI-3
ButiranUlasanVersiMaklumat
1/8

Perihal News Thread

Selamat datang ke Benang Berita, apl berita muktamad yang membawakan anda maklumat paling terperinci dan komprehensif dari seluruh dunia. Dengan komitmen kami untuk menyampaikan kandungan berkualiti tinggi, dan menjadi sumber utama anda untuk semua keperluan berita anda.


Ciri-ciri Benang Berita:


⭕️Kekal Maklum dengan Pelbagai Topik


Kami memahami kepentingan untuk sentiasa dikemas kini tentang pelbagai topik. Apl News Thread kami merangkumi berita daripada pelbagai kategori, termasuk media sosial, politik, perniagaan, teknologi, hiburan, sukan, kesihatan dan banyak lagi. Dengan hanya beberapa ketikan, anda boleh mengakses pelbagai maklumat yang disesuaikan dengan minat dan pilihan anda.


⭕️Suapan Berita Tersuai


Apl News Thread kami menggunakan algoritma lanjutan untuk menganalisis tabiat dan pilihan membaca anda. Dengan belajar daripada interaksi anda, kami menyusun suapan berita yang diperibadikan yang menyampaikan artikel dan kemas kini yang berkaitan secara langsung dengan minat anda. Selamat tinggal kepada berita yang tidak berkaitan dan kekal fokus pada perkara yang penting kepada anda.


⭕️Kemas Kini Masa Nyata


Mengekalkan perkembangan terkini dengan perkembangan terkini adalah penting dalam dunia yang serba pantas hari ini. Di Benang Berita, kami berbangga untuk menyampaikan kemas kini masa nyata terus ke peranti anda. Sama ada berita tergempar atau liputan acara penting, apl kami memastikan anda tidak ketinggalan.


⭕️Integrasi Multimedia


Kami menyedari bahawa penggunaan berita melangkaui artikel berasaskan teks. Apl News Thread kami menyepadukan elemen multimedia seperti imej, video dan maklumat grafik untuk memberikan pengalaman visual yang menarik dan mengasyikkan. Dapatkan pemahaman menyeluruh tentang berita melalui kandungan visual yang kaya.


⭕️Antaramuka Mesra Pengguna


Benang Berita mempunyai antara muka mesra pengguna yang direka untuk menjadikan pengalaman membaca berita anda mudah. Sistem navigasi intuitif kami membolehkan anda menyemak imbas pelbagai kategori dengan mudah, mencari topik tertentu dan menemui artikel baharu yang menarik. Cari berita yang anda mahukan, apabila anda mahukannya, tanpa sebarang kerumitan.


⭕️Kongsi Berita Dengan Media Sosial


Apl News Thread kami membolehkan anda berkongsi artikel berita dan cerita yang berkesan dengan rangkaian media sosial anda. Kuatkan suara anda, mulakan perbualan yang bermakna dan menyumbang kepada penyebaran berita yang boleh dipercayai melalui kuasa media sosial.


👉Dalam dunia yang penuh dengan maklumat, sukar untuk mencari sumber berita yang boleh dipercayai dan komprehensif. dengan Benang Berita, carian anda berakhir di sini. Apl kami menawarkan pengalaman membaca berita yang lancar dan diperibadikan, menyediakan artikel terperinci, kemas kini masa nyata dan antara muka yang mesra pengguna. Muat turun Benang Berita sekarang dan buka kunci dunia pengetahuan di hujung jari anda.


Untuk sebarang isu teknikal atau pertanyaan, hubungi kami di marqueesolutionapps@gmail.com. Kami akan melakukan yang terbaik untuk menyelesaikan masalah anda dan menghargai semua sokongan yang telah menjadikan aplikasi ini lebih berjaya!

News Thread - Versi 1.0.4

(22-09-2023)
Versi lain
Apa yang baruImproved PerformanceBug Fixed

Belum ada ulasan atau rating lagi! Untuk berikan ulasan yang pertama, sila

-
1 Reviews
5
4
3
2
1
Info Trust Icon
Aplikasi Bagus DijaminAplikasi ini lulus ujian keselamatan untuk virus, perisian hasad dan serangan hasad lain serta tidak mengandungi sebarang ancaman.

News Thread - Maklumat APK

Versi APK: 1.0.4Pakej: com.varniinfotech.threads.threads
Keserasian Android: 5.0+ (Lollipop)
Pemaju:Marquee SolutionDasar Privasi:https://readtoday.in/privacy-policyKebenaran:13
Nama: News ThreadSaiz: 17.5 MBMuat turun: 172Versi : 1.0.4Tarikh Diterbitkan: 2023-09-22 06:18:42Skrin Min: SMALLCPU yang disokong:
ID Pakej: com.varniinfotech.threads.threadsTandatangan SHA1: DE:85:58:27:92:31:04:3A:47:72:5C:78:0F:43:87:2C:8B:B9:4D:43Pemaju (CN): AndroidOrganisasi (O): Google Inc.Lokasi (L): Mountain ViewNegara (C): USNegeri/Bandar (ST): California

Versi Terkini News Thread

1.0.4Trust Icon Versions
22/9/2023
172 muat turun2 MB Saiz

Versi lain

1.0.3Trust Icon Versions
20/7/2023
172 muat turun2 MB Saiz

Aplikasi dalam kategori sama

Anda juga mungkin suka...